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Mass Effect: Andromeda

Mass Effect: Andromeda descarga un parche de amor y deseo

La actualización incluye más opciones de ligoteo, mejoras del editor de personajes y opciones para cambiarse el aspecto durante la partida.

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Bioware no lo bordó con la primera versión de Mass Effect: Andromeda, pero escuchó las quejas y prometió ir mejorando todo lo que no estaba fino. Primero reparó las caras de sus personajes y ahora ha incluido más y más relaciones amorosas para que no paren las Cincuenta sombras de Ryder. Y un tocador.

La actualización 1.08, de descarga gratuita, da a Ryder masculino la posibilidad de ligar con Jaal. También hay cambios en la conversación con Hainly Abrams, que ya no se abre de esa manera al jugador. Para que el ligoteo fluya mejor, el equipo ha añadido más opciones de personalización para el jugador, como nuevas cabezas. Y como saben que la mayoría ya ha empezado sus partidas, llega la nueva opción de cambiar de aspecto en cualquier momento a bordo de la Tempest.

Al parche no le faltan reparaciones de errores y mejoras de la experiencia. Hay bastantes para el modo campaña, especialmente las referidas a los aumentos. Pero la mayoría van destinadas a mejorar los problemas que han surgido en los combates del multijugador

Tenéis todos los cambios listados después de la imagen.

Mass Effect: Andromeda

Single Player:
Fixed issue with Nomad upgrades Shield Crafting quest.
Nexus level and cryo pod points are retroactively granted.
Vendors now carry weapon mods for Level 60-71 players.
Vendors now sell weapon augmentations for automatic fire, burst fire, and single-shot fire.
Improved clarity of descriptions for augmentations.
Plasma Charge system now works properly for shotguns.
Beam Emitter augmentation now causes guns to fire a constant beam with scaling damage based on the weapon's damage per second.
[PC] Added experimental support for Dolby Vision technology.

Multiplayer
Stealth Grid challenge now increments properly.
Fiend no longer sprints when within 10 meters of target, and will decelerate to base speed.
Enabled movement correction during Fiend attacks to reduce incidence of players seeing Fiends attacking in the wrong direction.
Improved movement prediction for some enemies in tight spaces to reduce appearance of teleportation.
Fixed issue that prevented melee attacks if the revive icon was near center screen.
Fixed issue where ammo pick-up audio incorrectly played.
Fixed issue where Backlash could malfunction while moving.
Using Stealth and Recon Visor together no longer increases duration of invisibility for Turian Agent.
Fixed issue where weight reduction modifications wouldn't reduce weight.
The Revive Pack Transmitter now displays the revive radius in the loadout screen.
Equipping the Cobra RPG now interrupts reloading.
Player turns to Adhi when getting synced to avoid teleportation issue.
Fixed issue where enemies would occasionally enter T-pose when hit.
Improved visual and audio cues for player ready status in Multiplayer lobbies.
Added "Lights" option to customisation options.

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